Navigaţia prin gheaţă
-- este permisă navelor specializate;
-- se închid porţile etanşe;
-- se ridică lochul;
-- se întăreşte veghea;
-- se intră cu viteză mică şi se măreşte treptat;
-- nu se stopează nava;
-- când se pune maşina înapoi, carma să fie la zero pentru protejarea elicei;
-- controlul cât mai des al poziţiei navei;
-- se merge în urma spărgătorului ;
-- se impune cunoaşterea caracteristicilor navei (viteză, tonaj, putere) şi cunoaşterea caracteristicilor spărgătorului de gheaţă;
-- se reglează viteza;
-- se evită oprirea şi distanţa mare între nave.
Zonele libere de gheţuri au ca indiciu petele întunecate.
-- se închid porţile etanşe;
-- se ridică lochul;
-- se întăreşte veghea;
-- se intră cu viteză mică şi se măreşte treptat;
-- nu se stopează nava;
-- când se pune maşina înapoi, carma să fie la zero pentru protejarea elicei;
-- controlul cât mai des al poziţiei navei;
-- se merge în urma spărgătorului ;
-- se impune cunoaşterea caracteristicilor navei (viteză, tonaj, putere) şi cunoaşterea caracteristicilor spărgătorului de gheaţă;
-- se reglează viteza;
-- se evită oprirea şi distanţa mare între nave.
Zonele libere de gheţuri au ca indiciu petele întunecate.
Un comentariu:
Asta zice nenea Balaban la carte, dar realitatea e mai altfel...parerea mea
Trimiteți un comentariu